Διαγωνισμός Ανοιχτού Διαλόγου ?Ενέργεια και Αρχιτεκτονική?
Το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας (ΚΑΠΕ) διοργανώνει διαγωνισμό έκθεσης ιδεών – κατασκευών με θέμα την ενσωμάτωση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην καθημερινότητα μας για ένα αειφόρο μέλλον. Τα σχολεία έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν τα έργα των μαθητών που υλοποιήθηκαν:
- Στο μάθημα ?Project? της Ά Λυκείου
- Στο μάθημα Αρχιτεκτονικό Σχέδιο της Γ Λυκείου
- Στο μάθημα Τεχνολογίας της Ά Γυμνασίου
- Σε άλλα μαθήματα ή δραστηριότητες των σχολείων που σχετίζονται με το περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη
- Από την Περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου
Τα έργα μπορούν να έχουν την εξής μορφή:
Μακέτες, κολάζ / σχέδια, ταινίες μικρού μήκους, κείμενο, κατασκευές, κτλ.
Τα καλύτερα έργα που θα μας στείλουν τα σχολεία θα βραβευτούν:
- Έπαθλο 1ης θέσης: 600 ευρώ
- Έπαθλο 2ης θέσης: 400 ευρώ
- Έπαθλο 3ης θέσης: 200 ευρώ
Λήξη διαγωνισμού: 20 Μαΐου 2012
Στο πλαίσιο του διαγωνισμού σας καλούμε να συμμετάσχετε στην περιβαλλοντική δραστηριότητα: Ανοιχτός διάλογος ?Ενέργεια και Αρχιτεκτονική?.
Στη δραστηριότητα του Ανοιχτού Διαλόγου, οι καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα ενημερώσουν τους μαθητές σε περιβαλλοντικά θέματα ώστε να βελτιώσουν την ενεργειακή συμπεριφορά τους. Η δραστηριότητα έχει χωριστεί σε 3 ενότητες διαφορετικής θεματολογίας και είναι κατάλληλη για μαθητές Γυμνασίου αλλά και για μαθητές Λυκείου. Πέρα από το θεωρητικό κομμάτι, σε κάθε μια από τις 3 ενότητες υπάρχει και το πρακτικό μέρος σε μορφή πειραμάτων. Τα πειράματα είναι δυνατό να υλοποιηθούν από τους μαθητές με τη βοήθεια του καθηγητή μέσα στην τάξη ή και στο προαύλιο του σχολείου.
Περισσότερες πληροφορίες για το τη δραστηριότητα του Ανοιχτού Διαλόγου μπορείτε να βρείτε στο διαδικτυακό μας τόπο:
http://10action-teenagers.sdeurope.org/login/index.php?lang=el
Καταχωρήστε σχόλιο
Translate:
Ο καιρός στην Προσοτσάνη
Ετικέτες
Πρόσφατα άρθρα
- Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)
- Πρακτικό Αξιολόγησης Προσφορών
- Ερωτηματολόγιο μαθητών μετά την επίσκεψη ατόμων με προβλήματα όρασης στο σχολείο
- Το Προσωπικό του Γυμνασίου Προσοτσάνης
- Ενισχυτική διδασκαλία 2022-2023
- Δελτίο Τύπου- Τόπος Ελέγχου ΚΠΓ Β’
- Συνοπτική Έκθεση 2020-21
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ 11-05-2020 ΕΩΣ 15-05-2020
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ 27-4-20 ΕΩΣ 30-4-20
- Οδηγίες πρόσβασης των μαθητών στη σύγχρονη εκπαίδευση μέσω τηλεδιάσκεψης (Webex)
Κατηγορίες
- Comenius 2013-2015
- Αθλητικά
- Γαλλικά
- Διαγωνισμοί (μαθητικοί)
- Δραστηριότητες
- Ενημέρωση γονέων
- Εργασίες Μαθητών
- Μαθήματα
- Μας άρεσε
- Νέα
- Παρελάσεις
- Πληροφορική
- Προκηρύξεις (εκδρομών, κυλικείο κλπ)
- Τεχνικές
- Φιλολογικά
Μεταστοιχεία
Αρχείο (ανά μήνα)
Ημερολόγιο άρθρων
Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |